حدود ساعت ۱۴ امروز، فردی ناشناس با سلاح سرد (چاقو) به ۳ طلبه در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی حمله‌ور شد و آنها را مورد اصابت قرار داد؛ ضارب دستگیر شد و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و یکی از طلاب به شهادت رسید.

به گزارش شفقنا، روابط عمومی آستان قدس رضوی در اطلاعیه ای درباره این حادثه توضیحاتی داد. در این اطلاعیه آمده است: همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، ساعتی پیش دو طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) با فردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

با همکاری زائران و تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

نگارنده:

۴۴ سال است که دشمن بر ما حاکم است و حکمفرمایی می کند. این حکومت غاصب پیوسته جوانان وطن را بدون دلیل می کشد و این امر را حق خود می داند. اما وقتی پای کشته شدن یکی از عوامل خودشان پیش می آید باید آن شخص محاکمه و اعدام شود. ما در واقع در جنگی پنهان بسر می بریم، جنگ میان ملت و حکومت، جنگی ۴۴ ساله. اما دیگر بس است باید شمشیر ها را از رو بست و شجاعانه با این اهریمنان روبرو شد. ما نمی دانیم که این جوان کیست، فقط می دانیم که بی باک است و حتی وقتی در فیلم یکی از زائران به او می گوید فرار کن تا نیا مده اند باز هم می ایستد و فرار نمی کند. در چهره اش ترس دیده نمی شود و مرامش حاکی جنگجویی شجاع است. اطرافیان تصور می کنند که او یک افغانی است که احتمالا بخاطر لباس اوست اما شاید او یک ایرانی اهل بلوچستان است، بهر حال که مردم بسیار منزجر از حکومت و روحانیت هستند و این می تواند نشانه ای از این تنفر باشد، در این راه باید با هم باشیم در کنار هم و کمک هم حتی نباید اجازه دهیم که این جوان اعدام شود. درنگ نباید کرد.