هم میهنان گرامی، زنجیره هم اندیشان ملی ایران ”  َهما” به نمایندگی از شورای انتقال مفتخر است که به آگاهی همه هم میهنان ایرانی اعم از درون و برون  از مام میهن ایران، برساند که به عنوان یک آلترناتیو پرقدرت و گسترده در تلاش تغییرات بنیادین در ایران، همواره با کوشایی و پویایی تمام و کامل در درازای دوهفته گذشته موجودیت خود را با دارا بودن سازوکارها و مکانیزمهای لازمه، اعم از طرحها و پروژه ها و نقشه راه مهندسی شده تکامل یافته آمادگی خود را در زمینه  ایجاد ارتباط سراسری ایرانیان اعلام می نماید.

زنجیره هم اندیشان ملی ایران، با توجه بر شرایط بحرانی کشور و درخواست ملت در بند درون ایران  از هم میهنان برونمرز جهت بازتاب صدای عدالتخواهی مردم به جامعه جهانی یکی ا  موثرترین تلاشها در راستای حمایت و پشتیبانی هم میهنان خارج از کشور جهت حمایت از هم میهنان درون ایران می باشد که به شرح زیرنگرش خود را در قالب پیشنهادهایی بیان می دارد:

 گرد آوردن اشخاص مورد اعتماد جامعه همچون، دبیران انجمن ها، احزاب برون مرزی ایرانیان، سازمانهای مختلف، موسسات خیریه، نهاد های مدنی، نهاد های فرهنگی، روزنامه نگاران، متخصصین در رشته های مختلف علمی، صاحبان مشاغل آزاد و دیگر افراد جامعه است که برپایه سه اصل آزادی، عدالتخواهی و دمکراسی برای مردم درون ایران می باشد تا بر اساس وجود معضلات  و مشکلات عدیده ای ملت و  کشور با نامه نگاری و ارتباط با مسئولین و نهادهای حکومتی کشور محل اقامت خویش، از آنها درخواست نمایند تا ضمن پایان دادن به سکوت خود در برابر رژیم اسلامی اشغالگر در ایران، موضوع مطروحه شده را پیگیری نمایند.

بایسته است که این نهاد ها فعالیت های خود را رسانه ای نموده تا ضمن امید بخشیدن به مردم، بتوانند همدیگر را در سطح جهانی بشناسند و با ایجاد ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر در سطح بین المللی، به حمایت از مردم و منافع ملی ایران بپردازند.

نکات مورد نظر:

١-بایسته است که نیروهای فراگروهی و فراجناهی و بدور از بحثهای دیدگاههای سیاسی و آنچه که در گذشته بوده و یا نوع نظام آینده در کنار یکدیگر  قرار گیرند.

٢-تنها یک کمیسیون حقیقت یاب میتواند با دسترسی و تکیه بر مدارک اصلی و منابع لازم، نتیجه نهایی را به پیشگاه ملت ایران ارائه نماید. موضوع اساسی و دغدغه امروز همگی ما باید  نجات مردم و کشور باشد.

هر فرد مسئولیت پذیر و نگران و دلسوز آینده ایران می تواند همین امروز کوشش خود را در جهت هدف بسیار مهم اشاره شده در بالا با تمام نیرو و امکانات لازمه اقدام به عمل آورد و منتظر دیگری نباشد.

دراین راستا می توان گام بزرگی برای پیروزی در مسیر دست یابی به هدف که همانا نجات ایران و رهایی هم میهنان از چنگال رژیم غارتگر ضد بشری اسلامی در ایران می باشد تلاش خود را با تمام توان بکار گیرد.

زنجیره هم اندیشان ملی ایران ”   َهما ” به نمایندگی از شورای انتقال.

ایمیل:
Zanjireh Hama

zanjireh.hama@gmail.com

پاینده ایران، سرافراز باد ملت ایران